Monday, January 11, 2010

Let's have massage after Angkor



I always to try to have massage at Spa when I visit to another country. So I had it this time too. Although I had it at reasonable price in Vietnam, it was more reasonable in Cambodia. The prices was about a half of Vietnam but the massage-rs have a natural gift.

Angkor Home Hotel
Khum Svay Dangkum Siem Reap, Kingdom of Cambodia
http://www.angkorhomehotel.com/

アンコールワット観光の後はスパでマッサージしましょう。^^

海外に行くと必ずその国でスパに行く私ですが、今回のベトナム&カンボジアでも、もちろん試しました。ベトナムはフットマッサージUSD24.00/1h ぐらい、カンボジアは何とその半分の価格で質もエステシャンの腕も驚いたことにとても良いです。宿泊したホテル(アンコール ホーム ホテル)にあるサロンで試しました。エステシャンはとってもフレンドリーで、一時間コースのフットマッサージなのに30分ぐらい延長してくれて、背中や腕もマッサージしてくれてとても気持ち良かったです。アンコール遺跡村を一日中歩き回った後だったので帰りのフライトでも疲れ知らずでした。


No comments: